Trainingsdag

Je werkt samen met je AAT-hond maar zou graag wat meer handvatten willen krijgen met betrekking tot het trainen van je hond of het aanleren van bepaalde oefeningen.

Volg dan deze dag waarin hondentrainers Judith Lissenberg en Judith Eberson met jou en je hond aan de slag gaan!

HONDENTRAINING

Hoewel we binnen Stichting AAT graag werken vanuit het natuurlijke gedrag van onze honden, ontkom je er niet aan dat er ook bepaalde trainingsaspecten om de hoek komen kijken als je samenwerkt met je hond.

Deze trainingsaspecten kunnen verschillende gebieden van je werkzaamheden beslaan; van het aanleren van veiligheidscommando’s zoals achter je komen staan of op commando uit een situatie stappen, tot het aanleren van leuke trucs en trick die je kunt inzetten tijdens je sessies.

Judith Lissenberg is hondentrainer en verzorgt al jaren workshops voor hondeneigenaren en hondeninstructeurs waarin creativiteit centraal staan.

Zonder het nut van een oefening uit het oog te verliezen maakt ze gebruik van allerlei diverse en creatieve materialen.

Judith Eberson is niet alleen therapeut, maar ook hondentrainer, en heeft jarenlang haar eigen hondenschool gehad.

Ook binnen haar hondenschool werd er vaak ‘out of the box’ gedacht en oefeningen op creatieve, hondvriendelijke wijze aangeleerd.

Binnen Judiths lessen was er altijd veel aandacht voor het herkennen van lichaamstaal en communicatie.

Judith&Judith hebben elkaar lang geleden al gevonden in hun manier van lesgeven en hebben samen workshops gegeven.

Nu doen ze dit dunnetjes over en gaan een dag met jullie aan de slag!

Tijdens deze workshop ga je lekker aan de slag met je eigen hond.

Je kunt vooraf aan deze dag eventueel al kenbaar maken waar je graag aan zou willen werken, dan nemen we dat mee tijdens de workshop.

Daarnaast hebben Judith&Judith ook zelf een aantal leuke, creatieve en zinvolle oefeningen voor jullie in petto.

De les wordt gegeven op de leslokatie van een hondenschool, met mogelijkheid om ook even je hond te laten lopen in de bosrijke omgeving.

(Gast)trainer: Judith Lissenberg en Judith Eberson

kosten workshop: €150,00

datum: 24-8 van 10-15 uur, inclusief een simpele lunch.

lokatie: Schinveld